sunnuntai 23. marraskuuta 2008

Viallisia leimasimia täälläkin :(



Minnin kirjoituksen perusteella aloin tutkimaan omia uusia leimasimia joita en ollut vielä lainkaan testaillut ja harmikseni löysin selvästi viallisia leimasimia. Kuvasta tulee "tärähtänyt", ja kuoppainen, ei leimaa tasaisesti. Nämä ongelmat koskevat nimenomaan akryylileimasimia. Minulla on vielä jokunen leima tutkimatta, joten saa nähdä tuleeko lisää viallisia leimasimia

Nuolien kohdalta lähtevät "viivat" tulevat tuplana, vaikka pitäisi olla ihan yksi viiva tai koukero.



Tässä toinen viallinen leimasin:



Tässä vasemmalla itse viallinen leimasin, mustetta päällä, ja oikealla paketin kuva, millainen leimasimen PITÄISI olla.




EDIT! Löytyi Moreheadin-setistä pieni enkelikuva, jonka leimasimen koko toinen sivu on "lytyssä, eikä leimaannu lainkaan. Ompa ikävää, harmittaa kun leimasimet maksavat kuitenkin paljon, niin toivoisi saavan rahalle vastinetta. Nämä on tilattu sen verran kauan aikaa sitten etten tiedä kannattaako alkaa kyselemään myyjältä palautusoikeutta.


8 kommenttia:

Laura kirjoitti...

Voi hitsi! Onpa kyllä harmi. Toivottavasti saat rahasi takaisin.. tai uudet leimasimet tilalle!

Sammacco kirjoitti...

Laita postia leimasinten valmistajalle suoraan. Uskoisin että saat sieltä parhaan korvauksen myöskin mielipahallesi.

Anonyymi kirjoitti...

Ensisijaisesti myyjä vastaa aina viallisista tuotteista! Hän saa itse korvauksen leimasimien valmistajalta. On todella outoa, jos leimasimien myynyt liike ei vastaa tiedusteluihisi :( Pistää oikein vihaks sun puolesta! Mikäköhän paikka se mahtaakan olla, jos paikka olisi meidän muiden tiedossa, kyllä ko. liikkeessä myynti laskisi.

Anonyymi kirjoitti...

Oletkos koittanut soittaa myyjälle? Välillä se soittaminen voisi auttaa? Jos viestisi ei ole mennyt perille?. Suosittelen soittamista. Usein asiat selviävät kuin ottaa luurin käteen ja soittaa.

Anonyymi kirjoitti...

Jos on kyse Heinikasta. Niin tiedoksi, että pari päivää on Soneran liittymä ollut pahasti poikki Heinillä ja toiminut hyvin pätkittäisesti. Suosittelen myös soittamista, usein asiat selviävät parhaiten soittamalla.

Heini kyllä suhtautuu näihin palautuksiin juuri niin ymmärtäväisesti kuin kuuluukin ja mielellään ottaa tällaisest palautukset vastaan. Soitapa huomnenna Heinille, eiköhän asia selviä. Ellet olet jo soittanut :)

Tarja kirjoitti...

Kiitos vinkeistä, soitan huomenna ja eiköhän asia selviä. Yleensä kyllä sähköpostikin on ollut riittävä tapa toimia :)

Anonyymi kirjoitti...

Nyt ei sähköposti ikävä kyllä varmaan ole Heiniä tavoittanut juuri syystä, että Soneran linjat ovat kuulemma olleet "poikki" ja Heini sitä on tuskaillut, kun ei pääse koneelle eikä pääse käsittelemään tilauksia eikä lukemaan postejaan... Niin inhottavaa kun on kuitenkin riippuvainen tästä netin toimivuudesta. Uskon, että mitään ongelmia tuon asian selvittämisen suhteen ei ole. Soittele huomenna :)

MinnaK. kirjoitti...

Ai sinultakin löytyi viallisia leimasimia,no mutta eiköhän me saada ihka uudet tilalle :)
Vielä en ole omiani saanut, mutta jos vaikka kohta :D